Followers

-- Di KaLa KeBosAnaN --


Jam menunjukkan 1.50 pagi... tapi saya masih tidak dapat nak lelapkan mata.. tak tahu nape sekarang ni ati makin rasa tak tenang... banyak sangat yang dipikirkan... ada lagi 1 paper... study lom lg... isk .. x pham aku (ayat sss) .. ni tetba rasa nak tulis blog... tapi pe la yang nak di karangkan... otak dah blurr... esok pagi-pagi nak g jmpa supervisor.. arap-arap dah ok la.. tak de lagi pembetulan.. nak kena print nak bagi kat panel.. sy sangat risaukan PS.. sangat-sangat.. sampai tengah final bleh pikir PS... kalau la PS 2 adalah playstation .. mesti saya tak rasa risau... masa saya banyak dihabiskan untuk PS.. 

rindu rumah... tau tak nape saya kate rindu?? kalau dulu tiap 2 minggu mesti balik umah... ni dah sebulan lebih.. pastu ble member-member tanya "yani,ble nak balik? " saya mesti cakap "ntah la... keje tak settle lagi.. tak leh nak janji nak balik ble" biar la orang nak kate saya poyo ke pe ke... janji tak nyusahkan idop orang lain... jangan dorang yang kacau idop saya dah la... saya ni bukan jenis yang penyabar... ni kira nye taip dalam separuh sedar ni....




Gud nyte...

No comments: