Followers

Cuti Sekolah

sebut je cuti sekolah mesti budak-budak sekolah suka sangat.. tapi macam aku kompem la tak keje.. xde plan pun aktiviti cuti sekolah.. niat ati plan nya cuma nak pegi gym siang malam.. konon nak kurus lagi la.. nak diet la.. tapi hampeh.. semua tak jadi.. puncanye elok je cuti ada member tanya nak pegi bandung tak.. mula nya taknak.. tapi bila pikir bosan TER beli la tiket ke bandung.. last minute beli memang mahal la jawabnya.. tapi tak kisah.. ok ada masa 2minggu lebih lagi before ke bandung.

Boleh plak balik kedah.. dah balik rasa nak bejalan.. sampai la ke Langkawi.. sebab plan nak Holiday ke bandung so langkawi pergi balik hari yang sama.. motif shoping.. choc la paling banyak rasa membeli.. dah la jenis yang tak makan sangat.. baru je 2,3 hari lepas choc habis di makan..
tak cukup sebakul rasa.. memang pun. 2 bakul ok choc sahaja.. (termasuk orang kirim)..

ni baru pegi kejap.. kalau 2, 3 hari mau nye lagi banyak... ni semua pikir gak budget nak ke bandung pulak.. Jimat :)

Next Entry ------- Bandung

2 comments:

Puan Ezy said...

asek sopink je ko kn.. saje je wat aku jeles.. aku time cuti skolah pon keje.. hoho..
nt aku ajar cane nk berblogging..
kene ajar slow2.. nt ko xpham.. haha

Ms Yani said...

Baik puan ezy...