Followers

cAri CaLoN

hello  hello.... hihihih...

rasa nak tulis psal cte cari calon... calon pe?? bukan calon pilihanraya... bukan calon ketua kelas... tp calon suami... opss... bukan aku ok yang mencari.... watak-watak dalam cerita ini adalah N, J, M, S (bukan nama sebenar) ... camni cte nye... ptg td g la lepak makan ngan dorg.. pas2 tebukak la cte yg N ngan J ni mak ayah dorg dah sebok tnya dah ada calon ke blom... N nak kena kawen bln 12.. J plak bln 10 ... M xleh sbb dah kawen. kihkih... S dah ada calon.... pening la N ngan J ni nak mencari calon...

antara ciri -ciri yang dorg nak ni bleh tahan gak memilih... hihihihi... tp btol gak... msa depan... aku stuju...


  • berpewatakan menarik
  • umo x kisah janji matang
  • mempunyai pekerjaan yang tetap dan menjamin msa depan
  • ada simpanan yang cukop (kete or umah)
ni je la kot yang rasmi... kalau nak taip yang x rasmi mmg bnyak.... tp btol gak... umo baya kteorg ni kena pikir pasal kawen gak... ni kteor dok enjoy blaja lg... 2 yang aku pun dok rasa muda je sntiasa... kuikui.... masa dok makan td la kuar teman baju la pe la....  M , S ... kte kena p cari kaen ni utk kenduri N ngan J... kang x sempat lak.... so weekend ni ramai-ramai la tempah kat M .. sbb dia nak g jalan Tar. kuikui....

ni la imej gambar artis yang dorg suma... dorg idamkan majlis camni gak...




Pape pun semoga bjumpa ngan calon yang sesuai... jgn tsalah pilih ok... :)

4 comments:

ezy.fia said...

N stand for nonie ke?
keh3..
cari calon weh.. umo dh makin bertambah ni..

Miss Yani said...

bukan aku.. aku Y... lupa nak ltak nama aku... kihkih... ada ke yg nak aku?? kuikui

ezy.fia said...

ade laaaa..
msti ade pnye yg nk..
ko kn comel..
hihikk

Miss Yani said...

hihihihih.... ntah...