Followers

LuaHan RaSa



hye... luahan rasa?? lbh kurang luahan prasaan la kot... ntah la... tetba rasa nak tulis.... aku tau la aku x perfect... tp aku bukan jenis orang yang lupa kwan walaupun aku x suka dia.. pling paling aku jauhkan diri dulu smpai diri ni stabil.. tp aku x pham nape orang ni x suka ngan aku??? nak aku je jaga ati dorg.. ati aku ?? aku jga sendiri... bnyak cantek / encem... tp skali orang cari pasal ngan aku mmg jenis aku x lupa smpai ble2.. walaupun aku baik balik tp ingat tetap ingat... bukan dendam... tp senang memaafkan n x mudah nak lupakan... tol x??? stakat korang sorang x nak kawan ngan aku x tejejas pun... kannye aku idop bgantung ngan korang... tp sgt2 pelik pun ada.... kihkih... dah2... mghrib2 ni aku merepek.. skit-skit sudah... kalau nak luahkan semua mmg pnjang la jdnye.... smpai semggu menulis pun x abs.. no body perfect .... zaSsstTtt ~~~~ 

4 comments:

Cik Ezy said...

ngape ni weh?
jgn mrah2 maa..
hee

yani said...

saje je nk tulis.. tp btol pun....

Cik Ezy said...

g tgok blog aku.. aku pomot blog ko..

yani said...

tQ ezy :)