Followers

TeNtaNg DiRiKu

Tentang Diriku ?? bleh dikatakan bahasa yang sebenarnye adalah Biodataku... kan?? kan?? ops... ok2... skrang bermulalah karangan seorang yang pling x suka nak menulis.. kalau la cikgu bm tgk karangan ni mesti bnyak rugi ink pen merah dia.. lg kerap la dia kena tukar pen... merepek lg aku ni... tolong ingatkan aku kalau mula merepek ye...


Namaku Haryani Binti Che Omar.. aku di lahirkan di Negeri Jelapang Padi iaitu Negeri Kedah pada 4 Julai 1985 ... sebab tu ic aku 02 ... tp di besarkan di Selayang... Selayangku Sayang bak kata org sini.. tmpat pelancongan pling dekat adalah Batu Caves... tp kan... ni yg nak bgtau ni.. aku x penah g sana tau.. mungkin sbb dkt ngan umah x terasa nak masok.. mungkin satu ari nnt aku msok gak kot.. nak gak tgk nape ramai sgt org datang batu caves...  Aku ni anak sulung dr 3 org adik bradik... tp aku bukan along ok... ada 2 org adik llaki.. adik bradik pompuan plak korg pikir la bape org...


ini la aku...





Pnjang la plak kalau nak tulis sal pndidikan... kat cni... smbung kat nx entry... zassstttt ~~~~

No comments: