Followers

Novel : Mas Kahwinku Rm22.50

Ehem ehem... Mas Kahwinku Rm22.50 .. bestkan tajuk novel ni... Bosan dok umah.. jalan jalan pegi popular.. tak de niat nak beli novel pun.. tapi bila terpandang tajuk novel ni tak pikir panjang terus amek dan bayar..
Boleh tahan gak novel ni.. bayangkan macam mana orang bujang tetiba ada anak... hidup sendiri pun cukop makan tetiba nak tanggung anak orang lain.. lagi kisah penyesalan akibat perbuatan sendiri ke atas orang lain.. kisah gaduh gaduh lama lama jatuh cinta.

Danisha Sarah terpaksa menjadi ibu ekspres apabila dia menjaga sepasang adik-beradik yang dia sendiri tidak tahu siapa bapa mereka. Yang dia tahu ibu mereka meninggal dunia. Semakin lama menjaga, dia semakin sayang mereka. Suatu hari, masalah melanda apabila dia mendapat surat daripada peguam. Ayah mereka datang untuk menuntut hak penjagaan. Apa lagi... mengamuklah Danisha. Namun, syarat diberikan iaitu Danisha harus mengahwini lelaki itu. Pada masa yang sama, dia dilamar oleh seorang lelaki yang tidak dikenalinya. Lelaki itu akan memberi mas kahwin sebanyak RM22.50. Pening kepala Danisha sama ada menerima atau tidak lamaran itu dan dia sendiri keliru lelaki yang mana berhak menjadi suaminya.

Sesape belum beli boleh la beli... suka ayat yang pasal 'bank in cinta dalam hati'  'tak nak cek.. nak tunai sebab cek kena tunggu 2, 3 hari nak clear'

PENULIS : ZAN ZARIDA
TERBITAN : ALAF 21
HARGA : RM 21.00 
HALAMAN : ~528 M/S

4 comments:

Ezy Loy said...

pos kat aku. nk pjam.. haha..
aku bru beli novel dekatnya cinta..

Ms Yani said...

Wei... dekatnya cinta ramai kate x best.. so aku beli x baca2 lg

Ezy Loy said...

xbest ke?
yg jual 2 ckp best..
haha..
aku beli novel 2nd je

Ms Yani said...

Ko baca la dulu ezy.. kalau ko kate best bru aku baca